Podnikavost Globe (Re: domeny)

Frantisek Rysanek xrysf03 at eunet.cz
Thu Nov 20 19:08:35 CET 1997

Dobry vecer,

On 20 Nov 1997, Marek Antos wrote:

> Dobre odpoledne,

> kdyz vyjdeme z toho, ze 800 si zrejme ukousne CZ-NIC a Globe zustane 400,
> je to uz o necem jinem. Nezapomente na to, ze typicky zakaznik je bude
> dvakrat za mesic otravovat, aby mu neco zmenili v nameserveru. :-)

Hmm, pokud jim budou Globe delat i providera, tak si ty prachy vrchovate
zaslouzi. Nechapu ale, proc by delali nameserver zakaznikovi nejakeho
jineho providera, ktery mu tuto sluzbu tak jako tak zaridi v ramci ceny
poskytovane sluzby. Ostatne zrovna tak jako plny servis okolo registrace
domeny.
Dokazete mi nekdo poskytnout priklad, jak by clovek prisel k IP
konektivite bez moznosti registrovat si domenu a zaroven by mel kam si
nechat presmerovat postu z domeny, takze by potreboval fakt jenom domenu
a nameservery?

Snad bych pochopil, ze ty lidi si tu domenu registrujou a jenom jim tam
tak lezi, ma dva nameservery a MXko nekam na postmaster at domena (nejspis
>/dev/null), takze jim ji nikdo nesebere, aniz by ji doopravdy pouzivali.
Tak mne napada, ze v tom pripade by idealni reklamni kampan mela mezi
potencialnimi zakazniky vyvolat co nejvetsi paranoiu, ze jim tu domenu
nekdo zabere :)

Frantisek Rysanek