Podnikavost Globe (Re: domeny)

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Sun Nov 23 10:16:35 CET 1997

> No ja nevim, kde zijete, ale skutecne velky podnik vetsinou pouziva
> firewall (nejlepe v kombinaci s neverejnymi IP adresami) a tudiz interni
> DNS si spravuje sam (nebo pouziva DHCP a DNS jede pres WINS) ...
>
> Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze nejcasteji updatujici zakaznik jsou
> stredni skoly :-) .

Ako ktory... ale suhlasim s tym, ze stredne skoly robia najviac zmien... a
prave obcas si zabudnu restartnut named.. pripadne nejake ine ZAVAZNE
problemy... ak je pripadne spravcom systemu nejaky studak je to naozaj
zaujimave...

Samozrejme studaci maju niekedy vacsi prehlad ako Ing. :((( bohuzial, poznam
aj take pripady.. spravca ktory nevie naco je reverz...

-Tomas Ulej
system administrator
NETLAB+, Tomasikova 32, 82101 Bratislava
tel: +421 7 5788508, eMail: tps at netlab.sk