Podnikavost Globe (Re: domeny)

Jiri Orsag Jiri.Orsag at eunet.cz
Sun Nov 23 22:12:11 CET 1997

> Dobry den,

> tak nevim, mozna jsem se prekoukl. Vychazel jsem z Vaseho ceniku na webu,
> v pondeli se tam podivam znovu. "Pokud smlouva nestanovi jinak" je ovsem
> pekne ohebna formulace a v ceniku je to tak, jak je. :-)

6.000,- je v casti ceniku instalace, radek DNS server a mysli se tim instalace
nameserveru u zakaznika na jeho stroji, instalace zahrnuje vetsinou i preklad
aktualni verze bindu. Registraci domeny pod cz za penize
neprovadime, je to vzdy soucast dalsich sluzeb - mail, virtualni web, apod

Cena 1000 Kc/za update je stanovena tak vysoko proto, aby motivovala
zakaznika na pevne lince provozovat vlastni primar nebo mit sluzbu
provazovani DNS outsourcovanou - pak plati, ze "smlouva stanovi jinak".
U zakazniku pripojenych pres dial-up je provoz obou nameserveru soucasti
ceny sluzby.

--