Off topic : CASIO diary communication sofware

Libor Striz strizl at lachema.cz
Thu Nov 27 15:48:41 CET 1997

Omlouvam se za tento Off topic, ale nevim, kam ho jinam poslat.
Rad bych nekde ziskal shareware (?) program na komunikaci
s digitalnimi diari CASIO ( konkr. DF-4600B ). Jeden z nejlepsich by snad
bel byt  CASIF/WIN, ktery by mel byt nekde na Webu,  snad v archivu  casifw19.zip.
Pristup k Internetu mam Emailem prostrednicvim W3GATE serveru.
Pomoci Metacrawleru jsem sice ziskal par adres, treba:

1.  http://ourworld.compuserve.com/homepages/imsl

ale nedokazu odtam  vymamit nejake kloudne jednoznacne URL, ktere potrebuji
k tomu, aby mi to W3GATE stahnul. Muze mi nekdo poradit jak na to ?

Dekuji predem.