Urceni typu obsahu zpravy

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Wed Oct 1 14:08:44 CEST 1997

> Mne se ten dopis nelibi, rekl bych, ze s nim odesilatel provadel
> nejake cachry - mozna skutecne forward z puvodniho HTML:

Asi to nebudou cachry, ale normalni chovani Outlook klienta ci Exchange
serveru. :=((

Citovana hlavicka je odchycena z obrazovky PMail klienta po stisku ctrl H.
DOufam ze to je totozne se skutencou hlavickou prijateho dopisu.

> radek s "boundary" prece neni soucasti hlavicky "MIME-Version"

> X-Pmflags je interni Pegasova hlavicka a doplnuje ji az za posledni
> hlavicku v prijatem dopisu, coz zde neni. Navic je v ni zakodovana
> informace, ze dopis je ve tvaru MIME-alternative.

> .... a tady teprve konci puvodni dopis ....
>

> ----
> Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)

Zda se ze do uz bez tak dost neutesene situace co se tyka standardu a
problemu s cestinou, RR apod. zavadi MS dalsi rozmer. Obavam se, ze
programatori MS zrovna moc podrobne nestudovali stavajici situaci na
Internetu. Mame se asi na co tesit, protoze Exchange server zacina byt dosti
castym MTA.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )     Zazvorkova 2008 Praha 5, Czech
                             (..)           tel/fax +4202-6512836
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ