Zmeny v seznamu zdroju

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Oct 1 14:27:08 CEST 1997

Srdecne pozdraveni vsem vam ctenarum.

Tentokrat musim k seznamu zmen pripojit hned dve omluvy. Behem srpna a
zari jsem se snazil trochu vzpamatovat z nasledku psani Web designu, takze
jsem si uzival dovolene, dohanel nejruznejsi resty a podobne. Z toho
duvodu se vyrazne prodlouzila ma reakcni doba a na zacatku zari jsem se
vubec nedostal k odeslani tohoto (jinak pravidelneho  :-) dopisu. Druha
omluva patri tem, kteri mi v druhe polovine zari posilali zadosti o zmeny
a rozsireni. Bohuzel nam pretekl disk a ja prisel prakticky o vsechny
dopisy s temito zadostmi. Pokud sve udaje nenajdete nize, poslete mi
prosim prislusny dopis jeste jednou.

Doufam, ze v nasledujicich tydnech se komunikace se mnou navzdory zahajeni
semestru zase zlepsi.

Jeste jednou se omlouvam a preji vsem pekny den
Pavel Satrapa

Aktualni verzi seznamu Internetovskych zdroju Ceske republiky
najdete na nasledujicich mistech:

 WWW     http://www.cesnet.cz/cz/resources.html
 Gopher  gopher://www.cesnet.cz/00/pub/czech-republic/cz-net-rsrc.txt
 FTP     ftp://www.cesnet.cz/pub/czech-republic/cz-net-rsrc.txt

Krome toho je jeho textova podoba vzdy zacatkem mesice zasilana
do konference  resources at list.vslib.cz.