DNS dotaz e-mailem

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Fri Oct 3 16:52:05 CEST 1997

> Nemam totiz plnou konektivitu, ale pouze e-mail skrz uucp.

    Taky jsem byl kdysi v takove situaci - kdyz tu jeste o Internetu bylo
jen slyset a na skolach byl BITNET. Nicmene, nez tu adresu nekde znovu
hledat, radsi jsem ten skriptik napsal. Fungovat bude od pondelniho
odpoledne na adrese <resolver at freebsd.cz>.
Subject je libovolny, do tela se napise na jeden radek "nslookup" a pod nej
prikazy pro nslookup (ukoncene exit-em). Krome "nslookup" to umi i dalsi
prikazy, jako je end (ukonci zpracovani, takze signatura nevyvolava
chybove hlasky) a help, ale ty nejsou moc zajimave.

    Pro stouraly podotykam, ze v prikazech nslookupu nelze provest
presmerovani do souboru a prikaz "view" nefunguje vubec. Pocet dotazu od
jedne osoby (/ cas) ani delka command souboru nijak omezena a nebude, pokud
praxe neukaze, ze je to potreba.

                                                    Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz, dan at obluda.cz