internet - fax

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Mon Oct 6 09:17:53 CEST 1997

> O programu nic nevim, ale na UNIXovem systemu je to jednoduche.
> Potrebujete balik pbmtools a jdnoduchy script, ktery vam vyzobne
> z E-mail zpravy telefonni cislo, kam se ma zavolat. Ten si ale
> butete muset pravdepodobne napsat sam. Dale budete potrebovat
> balik mgetty+sendfax nebo neco obdobneho. Napriklad Hylafax.

    Ono to je (muze byt) jeste kapinku jednodussi - da se nakonfigurovat
sendmail tak, ze zna pseudo top level domenu .fax (pokud pouzivate m4 tak
je to (bez zaruky) direktiva mailer('fax') ) a dopisy adresovane na
<tel.cislo>@fax pak pomoci externiho programu (sendfax) odesila.

                                                    Dan

P.S. nebijte me, jestli to neni presne, naposled jsem se na to dival dost
davno - spis to berte jako tip kudy patrat

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz, dan at obluda.cz