Hlavicky Vasi zpravy

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Fri Oct 10 13:51:32 CEST 1997

> hlavicka MIME-Version, byly tam hlavicky Content-Type a Content-
> Encoding a  "boundary" bylo na zvlasnim radku zamichano za Subjectem.
>
> Ten dopis ale sel pres MailGate z newsu, takze bych videl problem
> tam, nekorektni chovani mailgate po strance MIME a cestiny je znamo
> jiz dlouho.

Nevim, co znamena dlouho. Ja jsem se o existenci problemu dozvedel
az na zaklade tohoto dopisu, predtim si nikdo nestezoval. Podivam
se na to. Dle predbezneho zkoumani se v radku Mime-version objevuji
ruzne kombinace malych a velkych pismen. Asi je v branovem programu
pouzit nevhodny zpusob porovnavani retezcu.

S pozdravem,
      Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298095
Praha 2, Czech Republic