Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Sun Oct 12 09:14:43 CEST 1997

MRP-Informatics wrote:

>              Vazeni obchodni pratele,
>      dovolte nam, prosim, pri prilezitosti INVEX '97
> nabidnout Vam nektere z nasich produktu.

	Dnes neni opravdu pekny den. Venku prsi, ale
tohle me  dorazilo. Uz mi to prislo minimalne 11x z toho
z novell@ dokonce 2x a minimalne 1 primo na mou adresu.
Udivuje me, ze nejaka ceska firma je ochotna to zase zkusit.
Svatosvate slibuji, ze si diky temto dopisum nikdy nekoupim nic
o firmy MRP Zlin i kdyby to davali zadarmo a na potkani budu
kohokoliv od teto neprime podpory takoveho SPAMERA jako je MRP
odrazovat.
Dela tohle slusna firma ? A nabizi to jeste svym zkaznikum ?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

  Software is like sex;