Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Jan Kuøík kurik at reax.cz
Mon Oct 13 06:38:09 CEST 1997

Dnes neni opravdu pekny den. Venku prsi, ale
tohle me  dorazilo. Uz mi to prislo minimalne 11x z toho
z novell@ dokonce 2x a minimalne 1 primo na mou adresu.
Udivuje me, ze nejaka ceska firma je ochotna to zase zkusit.
Svatosvate slibuji, ze si diky temto dopisum nikdy nekoupim nic
o firmy MRP Zlin i kdyby to davali zadarmo a na potkani budu
kohokoliv od teto neprime podpory takoveho SPAMERA jako je MRP
odrazovat.
Dela tohle slusna firma ? A nabizi to jeste svym zkaznikum ?

	Ja se pripojuji a rovnez skladam slib, ze ani zadarmo nic od MRP Zlin brat
nebudu. :-)

      ____
     / ,. \
     |\__/|