Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Martin Edlman edlman at vol.cz
Mon Oct 13 09:52:48 CEST 1997

Vazeni nepratele,
na podobny maily nereaguju a okamzite je mazu, ale tohle je teda opravdu
sila, ktera me vytocila a donutila me reagovat.

>              Vazeni obchodni pratele,
>      dovolte nam, prosim, pri prilezitosti INVEX '97
> nabidnout Vam nektere z nasich produktu.

tak to vam preju, aby k vam na Invexu nikdo neprisel, a pokud jo, tak
vam akorat fyzicky vysvetlit, jak je to se slusnosti na Internetu.
Mimochodem, kde na tom Invexu budete, aby vam mohli prijit vsichni
prijemci tohoto mailu osobne podekovat?

> 1. Firemni informacni system CR na internetu
>    - registrace se zakladnim popisem sluzeb zdarma
>    - www stranky za neuveritelnych 48 Kc za mesic !!!
>
> 2. Postovni robot pro internet
>    - MARKETINGOVA BOMBA na Internetu !!!

jenom pozor aby vam nevybouchla v rukou - myslim, ze se k tomu schyluje

>    - soucasti je i databaze cca 30000 nejznamejsich
>      ceskych a slovenskych e-mailovych adres

to, ze jsem tuhle hruzu dostal pres tuhle konferenci, bych jeste
prekous, ale ze jsem to dostal na svoji soukromou adresu, kterou jsem
nikde nedal k zverejneni nebo verejnymu pouziti, me nakrklo

>    - pomoci tohoto robotu Vam byl zaslan tento dopis !!!

takze vas zadam o okamzity zastaveni distiribuce tohohle paskvilu,
protoze, pokud si to od vas nekdo koupi, a pokud diky tomu dostanu
nejaky maily, tak vas UPOZORNUJU,ze budu hledat vsechny mozny postupy
(pravni, RPG, BFG,...), jak vam v tom propriste zabranit.

>    Blizsi informace naleznete na adrese http://www.mrp.cz
>                          nebo na adrese http://www.mrp.sk

tak na tyhle adresy se zcela urcite nepodivam stejne tak jako na zadny
jiny, co by s vama mely neco spolecnyho, nikdy si od vas nic nekoupim a
vsechny svy znamy budu upozornovat na to, at si na vas daj pozor.

p.s.: aby nebyly pouze plane vyhruzky, provadim coby sysadmin vol.cz
vsechny mozne kroky proti mrp.cz, a byl bych rad, kdyby neco podobnyho
udelali i ostatni sysadmini - to by mohlo doufam pomoct.

S pozdravem,
								Martin Edlman
Martin Edlman, system administrator
Czech On Line a.s., Rybna 14, Burzovni palac, 110 00 Praha 1, Czech Rep.
tel: +420/2/218 44 332 - mail: edlman at vol.cz - WEB: http://www.vol.cz