Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Mon Oct 13 19:43:03 CEST 1997

On Mon, 13 Oct 1997, Martin Edlman wrote:

> Vazeni nepratele,
> na podobny maily nereaguju a okamzite je mazu, ale tohle je teda opravdu
> sila, ktera me vytocila a donutila me reagovat.

> tak to vam preju, aby k vam na Invexu nikdo neprisel, a pokud jo, tak
> vam akorat fyzicky vysvetlit, jak je to se slusnosti na Internetu.
> Mimochodem, kde na tom Invexu budete, aby vam mohli prijit vsichni
> prijemci tohoto mailu osobne podekovat?

Ja jsem jim dnes prisel osobne podekovat. Chlapek se mi zubil do ksichtu
ze kdyz mam na WWW svoje stranky tak ze mi pak budou chodit maily ktere
nechci, ze tak to je. Tak jsem se ho zeptal jestli jemu nevadi kdyz mu
chodi maily ktere nechce. Zacal mi vykladat ze mu take chodi a ze je maze
a ze mu to nevadi. Tak  jsem se ho zeptal jestli mu nevadi kdyz mu prijde
'hodne' mailu ktere nechce. Tvaril se kysele ale rekl ze mu to nevadi.
Tak kdyz nevadi, tak nevadi. Na WWW maji adresu info at mrp.cz a
wwwspravce at mrp.cz a podotykam ze jim nevadi ani 'hodne' nevyzadanych
dopisu :-) Dnes uz na to nemam chut - uvidime zitra !

> S pozdravem,
> 								Martin Edlman
> Martin Edlman, system administrator

S pozdravem