Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Tue Oct 14 01:08:45 CEST 1997

In article <199710131843.UAA16937 at ns.felk.cvut.cz>, petrsi at jcu.cz says...
>Ja jsem jim dnes prisel osobne podekovat. Chlapek se mi zubil do ksichtu
>ze kdyz mam na WWW svoje stranky tak ze mi pak budou chodit maily ktere
>nechci, ze tak to je. Tak jsem se ho zeptal jestli jemu nevadi kdyz mu
>chodi maily ktere nechce. Zacal mi vykladat ze mu take chodi a ze je maze
>a ze mu to nevadi. Tak  jsem se ho zeptal jestli mu nevadi kdyz mu prijde
>'hodne' mailu ktere nechce. Tvaril se kysele ale rekl ze mu to nevadi.
>Tak kdyz nevadi, tak nevadi. Na WWW maji adresu info at mrp.cz a
>wwwspravce at mrp.cz a podotykam ze jim nevadi ani 'hodne' nevyzadanych
> [...]

Ja jsem neco podobneho provedl hned pote, co jsem si prohledl
tu reklamu na jejich webu. Takze dnes odpoledne do info at mrp.cz dostavali
obsah news:misc.jobs.offered , aby si uzili nejakou tu reklamu.

Ted uz to ale asi nema cenu. Pokud mne DNS neklame, tak domeny
mpr.cz i mpr.sk zmizely z povrchu zemskeho.

Zitra (vlastne uz dneska) je ale na INVEXu taky urcite navstivim.

Jiri Kvarda