stahovanm

Tibor Pittich future at chelin.chtf.stuba.sk
Tue Oct 14 08:38:44 CEST 1997

CYSAŘ wrote:

> Hledám funkční program na stahování souborů ,který mi zachová část již
> staženého souboru v případě přerušení spojení.
>
> j.Cysař
Hi
Ked som pouzival Win95 (brrrr..>)  pracoval som s programom CuteFTP
v1.8. Okrem funkcie "reget" ma aj mnoho inych, dost zaujimavych...
V Linuxe pouzivam ncftp, ktory ma tiez takuto funkciu.

Jedno dolezite upozornenie! FTP server musi mat funkciu "Resume broken
downloads". CuteFTP to vypise hned pri prihlasovani sa na site, takze
treba si vsimnut najprv toto.. V sucastnosti vsak velka vacsina
zaujimavych FTP serverov toto umoznuje....

Zelam vela stastne stiahnutych kB..:-)

Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
* Office        *   Radlinskeho 9,   Bratislava      *
* Email         *    future at chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *