Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Rehor Petr reho at decros.cz
Wed Oct 15 08:36:11 CEST 1997

Dopadnul jsem stejne. Navic tvrdili, ze slovo netiketa vzivote
neslyseli. Take o zakonu zakazujicim sirit reklamu na slovensku nic
netusi (ackoliv na slovensku udajne funguji jako provider). Tak jsem ji
to poslal. Ale nevim, jestli to nebyl promarneny cas :-( Nicmene jiz
vcera vecer jsem na jejich webu (patral jsem po mail adrese p. Peceni,
ktery mi tvrdil, ze ji tam najdu, ale nenasel jsem ji) nasel toto:

---

	DOPORUCENI!!!

	Jelikoz se jedna o mohutny nastroj pro dorucovani internetove
posty, doporucujeme Vam, abyste Vase zpravy, ktere budete rozesilat po
internetu psali maximalne strucne, adresaty zprav i celou sit Internet
neobtezovali nadmerne dlouhymi zpravami (jako jsou obsahle ceniky,
dlouhe citace, apod.).  Neposilejte e-maily  na servery, na kterych by
vadil prijem techto zprav. Dale doporucujeme, aby jste se pri pouzivani
Postovniho robota ridili platnymi zakony.

---

Petr Rehor