Zajimava... stoji to opravdu za to ?

Martin Burysek burysek at law.muni.cz
Wed Oct 15 15:40:17 CEST 1997

  Zdravim vsechny zucastnene,

  kdyz prisel do konference onen posledni spam, rikal jsem si 'kolik
  mailu budu mazat?'. Me totiz nejak zvlast nezajima kolikrat to komu prislo,
  a jak se jim da pomstit. Jsem do tehle konference prihlasen kvuli reseni
  problemu se sitemi, kvuli tomu abych se pripadne dozvedel neco zajimaveho
  ale urcite ne abych planoval zahlcovani linek ci servru.
  Myslim si ze zakazani mailu z one domeny do konference je rozumne, lec
  bych se zase vratil k nejakemu tematu ktere vice souvisi s touto konferenci.
  Ano urcite se mi ted vrati spousta mailu ze odbourani a boj proti takovym
  praktikam souvisi s touto konferenci. Klidne to muze byt neci nazor, muj
  neni. Myslim ze pocet odezev na tento spam uz hodne prevrsil nejvetsi
  pocet kolikrat to nekomu doslo, takze bych navrhoval zapomenme na to, a
  vratme se zase k necemu co ma trochu uroven.

						S pozdravem
							Martin Burysek