Zajimava... stoji to opravdu za to ?

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Oct 16 13:39:41 CEST 1997

Matus Uhlar wrote in message <624hsd$qg3$1 at ccnews.ke.sanet.sk>...
>In cz.net.internet was written by Hynek Med <xmedh02 at manes.vse.cz>:
>->> Diskuse o MRP zacala jeste predtim, nez vznikla news skupina
>->> cz.news.abuse.misc. Navrhuji se presunout tam..
>
>-> Ehm, presneji receno cz.net.abuse.misc.
>
>a kto ju vytvoril a kde ? ze o nicom neviem...

Na vznik te skupiny byla poslana korektni ridici zprava.
Na news.cvut.cz se mi ulozila v teto podobe:
From: petr.kolar at vslib.cz (Petr Kolar)
Newsgroups: control
Subject: cmsg newgroup cz.net.abuse.misc
Control: newgroup cz.net.abuse.misc
Date: Mon, 13 Oct 1997 13:09:28 GMT

cz.net.abuse.misc je nemoderovana skupina vytvorena 13. 10. 1997

For your newsgroups file:
cz.net.abuse.misc       Informace a diskuse o zneuziti Internetu

Skupina je urcena pro zasilani oznameni o zneuzivani site Internet,
diskuse, jak technickymi prostredky zabranit tomuto zneuzivani, jak
postupovat proti subjektum, ktere jsou puvodcem zneuzivani, jako
napriklad
             Vazeni obchodni pratele,
     dovolte nam, prosim, pri prilezitosti INVEX '97
[...]