Zajimava... stoji to opravdu za to ?

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Thu Oct 16 15:22:23 CEST 1997

On 16 Oct 97 at 13:39, Jiri Kvarda wrote:

> Na vznik te skupiny byla poslana korektni ridici zprava.
> Na news.cvut.cz se mi ulozila v teto podobe:
> ===================================================================
> From: petr.kolar at vslib.cz (Petr Kolar)
> Newsgroups: control
> Subject: cmsg newgroup cz.net.abuse.misc
> Control: newgroup cz.net.abuse.misc
> Date: Mon, 13 Oct 1997 13:09:28 GMT

   Prosim spravce serveru, kterym tato ridici zprava nedorazila, nebo na
jejichz serveru nebyla skupina automaticky vytvorena, at mne kontaktuji.
Pripadne tez uzivatele, kteri na "svem" serveru (i po nacteni noveho
seznamu skupin - ve WWW klientech to je podle meho nazoru dost komplikovane
a sam to jeste spolehlive neumim) tuto skupinu nenalezli, aby mi poslali
zpravu (se jmenem serveru, kde skupina chybi). Pokusim se v tom opet trochu
udelat poradek.

   Prosim piste na moji adresu Petr.Kolar at vslib.cz, nikoli do konference.

                                                         S pozdravem