lide.seznam.cz

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Thu Oct 16 16:55:00 CEST 1997

> [...]
> ->> isti ze vasa adresa je funkcna...
>
> -> Bohuzel nevite vubec nic. Jen me zarazi, ze o svyvh pochybach nenapsal pan
> -> Vejsada primo me. Je od nej obdrzel pouze zadost o smazani, coz jsem
> -> udelal. Jak se muzete presvedcit, pan Vejsada v databazi neni.
>
> viem toho viac ako vy :) Keby ste si pozreli na http://spam.abuse.net tak
> by ste sa dozvedeli ze ludia ktori poslali zo svojich adries na taketo
> adresy pokusne mail "remove" casto zacali dostavat na tie adresy dalsie
> spamy, pretoze to software jednoducho zaradil do zoznamu platnych adries...

Hm ... Tezko rict, kdo z nas vi vice ... Ja jsem tu databazi sam uvadel do
chodu ... Krome jineho take delam sefa toho projketu  :-)

> Bohuzial... aj v tomto pripade mozno autori spamu najprv chceli zabezpecit
> proti obtazovaniu ale ma to 2 chyby:
>
> 1. zneuzilo sa to na to na to co pisem vyssie...

Pokud si to myslite, klidne si o tom muzeme promluvit ... V kazdem pripade
byste mel mit pro neco takoveho podklady. Ja take o nikok netvdim, ze je
zlodej, kdyz to nevim presne.

> 2. ludi pripojenych na internet su miliony a ked len desattisice posielaju
> spamy posielat "remove" na tolko adries ustve aj kona

To je sice pravda, ale pak nesmite nikam psat :-)

					Michal