lide.seznam.cz + ldap.atlas.cz

Michal Blaha blaha at sprinx.cz
Sat Oct 18 21:34:35 CEST 1997

Zdravim vsechny ctenare.

Omlouvam se pozdejsi reakci, ale Invex me trochu zdrzel :-((

Chci doplnit zde vedenou diskuzi nekolika malo fakty:
1) Stejne jako lide.seznam.cz tak ldap.atlas.cz (stejna sluzba jako lide
na seznamu, ale fungujici jiz od unora 97) splnuje vsechny pravni normy
CR a jejich provoz neni protipravni.

2) Aktualnost emailovych adres je na server LDAP.ATLAS.CZ vyresena
automatickym robotem nasi vlastni vyroby. Vzhledem k tomu, ze robot bezi
teprve nekolik dni, nejsou v tuto chvili odstraneny vsechny "neplatne"
emailovy adresy.

3) server ATLAS vyhovuje kazdemu pozadavku na vyrazeni udaju z databaze,
i kdyz tomu neni pravne nijak nucen. Vychazi tak vstric vsem uzivatelum,
kteri si nepreji byt uvedeni v databazi.

Doufam, ze tak zodpovidam cast otazek, ktere se tykaji i serveru
ldap.atlas.cz.

 S pozdravem

Michal Blaha
blaha at sprinx.cz