lide.seznam.cz + ldap.atlas.cz

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Oct 20 11:57:33 CEST 1997

Michal Blaha wrote:

> Neupozornuje. Neni to pravne nutne a je to i zbytecne. Vas take Bigfoot

a, - proc to neni nutne ? ( co je mi do toho, ze ? )
b, - proc je to dokonce zbytecne ? ( jete bych si to nepral a co kdyz
takovych bude vic ? )

Odpovezte prosim na oboje otazky bez uvah na tema zda je to nebo neni
mozne v  USA, angole nebo managaskaru atd.

> neupozornuje, ze jste v jeho databazi. Stejne tak Vas nikdo neupozorni,
> ze jste ve Four11 a WhoWhere, v tistenych seznamech email adres a na
> mnoha dalsi mistech.

Tyto sluzby jsou provozavany nekym na uzemi CR ?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

  Software is like sex;