lide.seznam.cz + ldap.atlas.cz

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Mon Oct 20 13:50:05 CEST 1997

> zakon 256/1992 sb ze dne 30. dubna 1992 o ochrane udaju v informacnich
> systemech pise v casti treti paragrafu 16 toto:
> ==============
> Provozovat informacni system, ktery naklada s informacemi, ktere
> vypovidaji o osobnosti a soukromi dotcene osoby, jejim rasovem puvodu,
> narodnosti, politickych postojich a clenstvi v politickych stranach a
> hnutich, vztahu k nabozenstvi, o jeji trestne cinnosti, zdravi,
> sexualnim zivote a majetkovych pomerech, lze pouze, stanovi-li tak
> zvlastni zakon, nebo se souhlasem zijici dotcene osoby, pokud je mozne,
> [...]

Ja jsem z toho zakona vychazel ... Presne z tohohle clanku, takze jsem si
ho precetl ...
Podle meho je e-mailova adresa dostatecne soukroma vec. Tudiz byste meli
mit souhlas. Uz jenom proto, ze Vam tam muze kdokoliv natlouct cikoliv
soukromy e-mail.
Je mozne, aby osoba, jejich e-mail zanasite, ten projev ucinila.
Samozrejme muzeme mit ruzne vyklady toho zakona, ja se snazim byt co
nejblize. I ve smyslu paragrafu 17, pismena l .

				Michal

P.S: Michale neboj, mam to nastudovany dobre :-)