lide.seznam.cz + ldap.atlas.cz

Michal Blaha blaha at sprinx.cz
Mon Oct 20 14:49:13 CEST 1997

Zvlastni, lide.seznam.cz rozeslali emaily vsem, kteri jsou u nich v db?
Ze jsem nic nedostal?
Tak pak nechapu, u jakeho paragrafu chces byt, kdyz se chovas stejne
jako ostatni.
BTW: Muj souhlas s uchovavanim me emailove adresy jsi po me nechtel,
tudiz ho ani nemas.

Navrhuji ukoncit tuto diskuzi.

Michal Blaha
blaha at sprinx.cz