Omezeni exportu SW s krypto-subsystemem

Pavlicek pavlicek at vse.cz
Wed Oct 22 17:50:14 CEST 1997

In article <199710221258.OAA06405 at ns.felk.cvut.cz>,
bos at atrey.karlin.mff.cuni.cz says...

>  Jesltli se prilis nepletu, tak patent RSA konci nekdy ted plus minus pul
>roku. O patentu firmy IDEA bohuzel nevim nic :-(

IDEA je patentovana az do roku 2011. Neni vsak patentovana pro vsechny zeme
EU, jak jsem drive uvedl (chybi napr. Irsko ci Recko), ve vetsine
algoritmus je patentovan a to pod stejnym cislem - musim priznat, ze
patentovemu pravu v EU nerozumim, takze nyni nevim zda po vstupu do EU se
bude patent tykat i nas.

Podrobneji o patentech na algoritmus IDEA:
     http://www.ascom.ch/systec/

Lubos Pavlicek