filtrovani posty na SPAM a VIRi

Martin Winzig xwinzig at cslab.felk.cvut.cz
Wed Oct 22 20:49:33 CEST 1997

	Bylo by mozne zavest databazi SPAMERU s vhodnym SW jenz by tyto spravy bez
servirek MAZAL. Ja zatim vedu mensi list se seznamem domen jenz nemam rad
ale ucinost nic moc.
	Dale bych se chtel zaptat jestly tu ma nekdo nainstalovany ANTIVIR na
KONTROLU emailu.? Nebo najek soft jenz by z WORD dokumentu vypreparoval
makra ,exe a com soubory nejlepe primo ze souboru s emailem vnichz jsou
tyto dokumenty vlozeny jako attachments.

	PPSNejzakernejsi jsou asi EXE soubory vlozene do WORDU ty idiXXi
(zamnestnanci) na to vzdycky musi kliknout a mne jima des a hruza co jim
kdo poslal. Zatim se to sice omezilo na Wokeni verzi programu mars a na na
sklebici se ksichtiky