filtrovani posty na SPAM a VIRi

Tomas Hruby hruby at praha.autocont.cz
Thu Oct 23 09:21:23 CEST 1997

Martin Winzig wrote in message
<01bcdecf$da7c3160$698a6cc2 at slavikj.sh.cvut.cz>...
> Dale bych se chtel zaptat jestly tu ma nekdo nainstalovany ANTIVIR na
>KONTROLU emailu.? Nebo najek soft jenz by z WORD dokumentu vypreparoval
>makra ,exe a com soubory nejlepe primo ze souboru s emailem vnichz jsou
>tyto dokumenty vlozeny jako attachments.
>
> PPSNejzakernejsi jsou asi EXE soubory vlozene do WORDU ty idiXXi
>(zamnestnanci) na to vzdycky musi kliknout a mne jima des a hruza co jim

Pokud mate MS Exchange server, muzete si nainstalovat Innoculan primo na
server.  To je asi optimalni reseni, naprosta vetsina viru se
pak zachyti jeste preds dorucenim uzivatelum.
Scanovat dosly email umi treba McAfee ViruScan pro W95.
A co se tyce kliknuti na vlozene EXE (ostatne i otevreni DOC ve
Wordu), to by mel ohlidat kazdy slusny kontrolujici spoustene soubory.
McAfee si muzete zkusit stahnout z www.mcafee.com.
Pokud vas zajima Inoculan, zkuste www.cheyenne.com, nebo
napiste primo me.
Tomas Hruby