x2 modemy

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Thu Oct 23 17:46:35 CEST 1997

	Dobry den,

	dovedel jsem se, ze UNICOM ma na svem FTP softwarovy upgrade
pro USR modemy na standard x2. Chtel bych se zeptat, jestli nekdo
(asi nejaky ISP) uz ma zkusenosti s x2, a jestli lze dosahnout
56kbps prenosu i v pripade, ze na obou stranach je USR Courier x2
(standalone verze pripojena k digitalni ustredne normalni linkou,
ne rack Total Control s primo zavedenou E1 linkou).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //