Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Eduard Vopicka eda at eda.vse.cz
Tue Sep 2 14:06:21 CEST 1997

Tomas Mueller (tom at cnb.cz) wrote:
: > Abych pravdu rekl, tak zrovna tenhle mail mi moc nevadi, ale obcas mi
: > chodi mnohonasobne delsi hovadiny z 'cyberpromo.com' . Pri te
: > prilezitosti bych se chtel zeptat, jestli lze sendmail nakonfigurovat
: > aby z domen (prip. IP lokaci) uvedenych v nejakem seznamu postu vubec
: > neprijimal ?

: Sendmail nemusi bezet a poslouchat trvale. Lze ho startovat pres
: inetd a ten muze mit wraper, kde lze vyjmenovat domeny, site nebo IP adresy,
: se kterymi se sendmail nebude bavit.

... a ten e-mail Vam prijde pres sekundarni MX, ktere asi mate a se
kterym se celkem jiste bavit budete.

Trochu lepsi je zakompilovat tcp_wrappers do sendmailu, pak to vraci
550 Fatal error nebo neco takoveho a odesilajici strana mail vrati.

Jenze  tcp_wrappers funguji podle IP/hostname, odkud prichazi spojeni,
takze lepsi asi budou anti-spam atd pravidla v sendmail.cf, pripadne
v kombinaci s tcp_wrappers.

Eduard Vopicka

: Protoze v takovem pripade nebezi
: sendmail trvale a neprobira obcas frontu odlozenych dopisu, muze byt
: potreba cas od casu napr. cronem frontu propisknout.
: --
: Tom Mueller