Na Inet z mobilu

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Tue Sep 2 17:21:12 CEST 1997

On 02-Sep-97 Rene S. Hosek wrote:
> Dobry den!
>
> Mam dotaz - kolega pojede zanedlouho na delsi dobu do Statu a mel by
> zajem o pripojovani k Inetu. Protoze ale bude hodne cestovat a bydlet by
> mel ne v hotelu, ale v karavanu, zajima se o pripojovani prostrednitvim
> mobilniho telefonu a faxmodemu PC Card v notebooku.
> Nema nekdo potuchy, jake jsou moznosti, podminky, event. uskali teto
> metody, prip. me nasmerovat na nejaky zdroj informaci?

Tak problem muze byt napriklad v sirce pasma u nas pouzivanych mobilnich
telefonu. Ja vubec nevim kolik to muze byt, ale vzhledem k tomu ze se pouziva
komprese (tipuju od boku, ale rekl bych tak aspon 2:1 nebo 1:2 ? :-) ) tak
vysledna sirka pasma bude dost mala.
Existuje ale jakesi Packet Radio. Nic jsem o tom necetl, ale pry pres tenhle
system pripojeni do internetu uz chodi. Nejake odkazy jsou na Yahoo a nekdo
vydal u nas i podobnejmenou knizku.
                                     Jarda Klaus