Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Petr Gadorek gadorek at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 3 16:29:33 CEST 1997

On  2 Sep 97 at 9:06, Yenya wrote:

> 	Nejsem si uplne jisty, jestli tohle je to spravne forum
> na diskusi o network abuse, ale mam tento problem: Dosel mi asi ve ctyrech
> exemplarich na nejruznejsi adresy a aliasy mail o jakemsi vyprodeji
> jakesi prodejny. Subject byl "Vyprodej (software, knihy, CD ROM, hry,...)".
> Poslal jsem prislusne upozorneni na postmastera Video On Line, coz je
> ISP dane firmy.
>
> 	Zajimalo by me, jestli nekdo dalsi dostal tuto zpravu.
> Podotykam, ze s firmou neo.cz nemam nic spolecneho a myslim ze neni duvod,
> [...]
Uz se mi taky stalo, ze jsem dostal nabidku k jakesi spolupraci. Kdyz
jsem na uvedenou adresu poslal dopis, ze si nadale nepreji zadne
podobne nabidky ci reklamu, bylo mi odpovezeno, ze mou adresu ziskali
z Duhovych stranek jako firemni adresu a proto se domnivali, ze by to
pro mne mohlo byt zajimave.

Zacal jsem patrat, co se onemi Duhovymi strankami (slysel jsem o nich
poprve) mysli a zjistil jsem www stranku, kde sice pri vyhledavani me
jmeno nelze nalezt (zkousel jsem gadorek, Gadorek, Gaďorek, gad*,
...), ale kdyz jsem rekl, ze chci adresy a-h, dostal jsem soubor,
ktery nebylo problem upravit napr. pomoci awk a razem slouzil jako
seznam adres. Tedy pomoci peti dotazu (abeceda rozdelena do peti
pasem) se dala ziskat slusna rada adres. Kdyz jsem poslal rozhorceny
dopis na webmastra prislusnych stranek, nenamahal se ani odpovedet.

Opakuji - o Duhovych strankach jsem se dovedel poprve pri one vtirave
nabidce - takze nepredpokladam, ze jsem do nich svou adresu poskytl
vlastnim pricinenim.

    Gáďa

--
 Petr Gaďorek;tel 05 7275-222 (gadorek at dcse.fee.vutbr.cz)