Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Jiri Hlavenka hlavenka at cpress.cz
Wed Sep 3 22:20:03 CEST 1997

Mrzi me, ze byly nase Duhovky zneuzity - na druhe strane lze uplne
stejnym zpusobem zneuzit telefonicky seznam. Vetsina e-mail adres do
Duhovek byla ziskana tim, ze zajemci vyplnili formular na nasem webu
- ted uz samozrejme nezjistim, zdali to byl i Vas pripad.
jh

> Uz se mi taky stalo, ze jsem dostal nabidku k jakesi spolupraci. Kdyz
> jsem na uvedenou adresu poslal dopis, ze si nadale nepreji zadne
> podobne nabidky ci reklamu, bylo mi odpovezeno, ze mou adresu ziskali
> z Duhovych stranek jako firemni adresu a proto se domnivali, ze by to
> pro mne mohlo byt zajimave.
>
> Zacal jsem patrat, co se onemi Duhovymi strankami (slysel jsem o nich
> poprve) mysli a zjistil jsem www stranku, kde sice pri vyhledavani me
> jmeno nelze nalezt (zkousel jsem gadorek, Gadorek, Gaďorek, gad*,
> ...), ale kdyz jsem rekl, ze chci adresy a-h, dostal jsem soubor,
> [...]
!!! Zmena adresy - change of address !!!
Jiri Hlavenka                                                           Computer Press
nam. 28. dubna 48, 635 00 Brno-Bystrc                          Czech Republic
tel. 0603-435-759, tel: fax +420-5-46 12 21 11, fax: 420-5-46 12 21 12  http://www.cpress.cz
Zive zpravodajstvi ze sveta IT:                                         http://zive.cpress.cz