Internet pres E-mail a transport binarnich souboru

Frantisek Rysanek xrysf03 at eunet.cz
Thu Sep 11 18:00:15 CEST 1997

Nekdo uz se tu ozval, ze ty soubory jsou uuencodovane. Pokud je tomu tak,
doporucuju winzip for W95 - ke stazeni napr. na
ftp://ftp.eunet.cz/pub/simtelnet/win95/compress/winzip95.exe
Winzip umi UUE i MIME - pokud mate v poste nejaky soubor (v UUE nebo mirne
nestandardnim MIME), ktery Vas mailer nedokaze vykousnout, ulozte celou
zpravu jako soubor.uue a otevrete ho winzipem. Doporucuju pri instalaci
winzipu povolit "explorer extension" a "filetype association". Dulezite
je, aby mel soubor s e-mailem priponu .uue - jinak ho winzip nepozna.

Frantisek Rysanek

-------
Frantisek Rysanek
EUnet.cz