internet server

Tomas TPS Ulej Tomas.Ulej at intec.sk
Fri Sep 12 08:53:11 CEST 1997

Moji zakaznici sa ma casto pytaju ako je to s tym najvhodnejsim
serverom.. moj nazor...

WinNT 4.0 je idealnym EASY TO USE & CONFIGURE serverom pre
male siete pripadne dedikovanu funkciu Inet serveru. Zial pri tlaceni
do limitov je aj extremne nestabilny co sa prejavuje castou zmenou
wokien na wokno modre s napisom FAULT xxx. Pokial Vam nevadi,
ze vam server obcas niekto zhodi alebo nachyta na chybach typu BOP
je to idealny server... samozrejme s plnou podporou sluzieb typu
MAIL, WWW, FTP.. dokonca TELNET. Mam vsak zly a bohuzial i potvrdeny
pocit, ze NT nie je to prave pokial nemate ALpha 300Mhz, 128MB Ram
Inak to totiz jednoducho nefunguje tak ako by malo...

IntraNetWare je dobry system pokial prechadzate zo systemu NOVELL
NETWARE... je to nieco postavene na kernely UNIXu s podporou
NOVELLu. Idealne pokial mate disk-less stanice a potrebujete spatnu
plnu kompatibilitu s DOSom... remoteboot do DOSu... tlacove forny
Novellu.. toto vsetko je zial vykupene rychlostou. Porovnane k
cistemu UNIXu je IntraNetWare predsa len slimacik :))

BSD Rodina (386BSD, NetBSD, FreebSD etc) je postavena na klasicky
Linuxackom jadre ale s tym, ze je to cele prepisane... podpora TCP je
napr. uvadzana ako jedna z najlepsich... take FreeBSD bezia YAHOO
napr. Samozrejme ma podporu (emulaciu) Linuxu.. podpora sluzieb je
na klasickej (UNIX/LINUX) urovni.. cize proty, daemony a pod. Co mate
v C to skompilujete a spustite... pokial chcete spustat vela sluzieb
je BSD spravna volba... samozrejme podpora NFS, print & file
services.

Ad) Pokial mate zaujem vyskusat skuste sukromny mail

-Tomas TPS Ulej
NETLAB Plus partner
system administrator of node INTEC.SK
Jilemnickeho 8, 03601 Martin, Slovakia, Europe
tel: +421 842 220061  fax: +421 842 220060  eMail:tps at intec.sk