Dalsi zneuziti site? (MS Internet a Developer obcasnik 3.zari)

Zdenek Hladik hladik at novell.infima.cz
Sun Sep 14 15:40:35 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997 11:52:18 +0200, Hynek Med <xmedh02 at manes.vse.cz>
wrote:

>Doufam, ze tohle je dnes i nazor cele Infimy, ktera sveho casu poslala
>jeden z prvnich a nejrozsahlejsich spamu.. :-(

Jak jsem jiz psal v reakci prave na diskuzi okolo tehdejsiho  spamu
INFIMA, jiz 3 roky nejsem zamestnancem INFIMA ani v teto firme
nevlastnim zadny podil. Proto jsem take zadnym zpusobem nemohl primo
ovlivnit tehdejsi jejich spam. Pokud ale vim, uz od te doby neco
podobneho neopakovali.

Zrejme tak ucinili prave na zaklade reakci nedobrovolnych ctenaru.
Pokud vim, doslo k zablokovani pristupu do nekterych konferenci a k
nekterym serverum z domeny INFIMA.CZ, coz mimochodem postihlo mnoho
nevinnych a nic netusicich uzivatelu  BBS.INFIMA.CZ. Mail server
INFIMA byl take na nejakou dobu zablokovan spoustou reakci ale i
skripty generovanymi ucpavkami.

Budiz tato zkusenost varovanim pro ostatni manazery, kteri rozvazuji
vsechna pro a proti tohoto zpusobu marketingu.

Zda se ze tato diskuze je velmi aktualni, protoze jsem v poslednich
dvou tydnech dostal nekolik ruznych spamu z Cech.

Evidentne se nekdo schopny chopil obchodu se seznamy email adres a
zrejme obchazi firmy a tyto seznamy jim nabizi. Nesetkal jste se nekdo
v posledni dobe s takovouto nabidkou?. Nezda se mi totiz moc
pravdepodobne, ze by v nekolika ruznych firmach dostali stejny napad
zhruba ve stejnou dobu.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ