Zneuziti site (EDB.CZ)

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Mon Sep 15 09:29:20 CEST 1997

On Sun, 14 Sep 1997, Jan Kasprzak wrote:

> 	Zdravim vas,
>
> 	taky jste nekdo dostali jakousi komercni nabidku od ozi at edb.cz?
> Ja jsem dostal tri exemplare na nejruznejsi adresy.

Jo - nechapu kde sehnali adresu - uz jsem od nich dostal neco normalni
postou - zrejme ti zmrdi z zivnostaku rozdavaji adresy za penize, ale
kde vzali muj e-mail presne nechapu. Podle mne tady existuje nejaka
velka databaze kde se na leckoho shromazduje leccos. Pak se jen vytahnou
potrebne informace, podle pozadavku toho kdo plati.

|                             petrsi at jcu.cz                              |