Dalsi zneuziti site? (MS Internet a Developer obcasnik

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Mon Sep 15 10:31:38 CEST 1997

On 15 Sep 1997 09:19:50 +0200, Kuchta at dean.fee.vutbr.cz wrote:

>Budte prosim tak laskav a vysvetlete nam, jaky je rozdil mezi firmou
>INFIMA a INFIMA-WAN ?!

INFIMA a INFIMA-WAN jsou proste dve ruzne firmy. Nazev ma spolecny
zaklad, protoze jsem se urcitym zpusobem podilel na vzniku prve firmy
Zabyvam se uz po tri roky vecmi okolo internetu a komunikaci. I kdyz
to z nekterych reakci v teto konferenci  nevypada (chapu ze vas ten
spam tenkrat pekne nadzvedl) to jmeno snad jeste nema zas tak spatnou
povest. Nebo ano?

Jinak koukam ze se jako obvykle tema threadu vubec nemeni nehlede na
to ze tahle posledni otazka mozna tolik lidi nezajima.

Jen bych ctel jeste jednou vznest dotaz na pripadneho siritele seznamu
postovnich adres:

Nesetkal se nekdo z vas nebo vasich znamych s nabidkou odprodani
takoveho seznamu? Ono jich asi vznika vice (odchytavani v konferencich
na BBSkach, na WWW serverech, v ruznych Modrych a jinak strakatych
strankach) ale tady jde mozna o seznam jeden.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ