Help

petr.zajicek at spt.cz petr.zajicek at spt.cz
Mon Sep 15 12:41:28 CEST 1997

            Vazeni pritomni!
      Obracim se na Vas s prosbou o pomoc. Doma mam stary notebook
 Halikan 386 s pouhymi 2MB RAM (SW - MS-DOS 6.22, Windows 3.1) s
 modemem ZyXEL a rad bych ho pouzival k posilani a prijimani mailu.
Poradte
mi prosim, jak to udelat. Nemohu nainstalovat ani MSIE pro Win 3.x, ten
potrebuje 4MB RAMky (a rozsirit se neda). Zkusil jsem se pripojit (v
terminalu
ve Windows nebo v "Modemu" v m602) pres bbs na INFIMU a CEZ, ale ti maji
tak strasne prostredi, ze se v nem neda pracovat. Existuje nejaky
program
(lepe v DOSu) na prijimani a posilani posty modemem? Nepotrebuji
Internet
jako takovy, staci mi jeho sluzba E-mail. Co treba Pegasus Mail pro DOS?
ke komu se pripojit? No priznam se, ze bych se nezlobil, kdybych mohl
pouzivat i nejaky I-netovsky prohlizec, ale to uz bych chtel opravdu
prilis, ze?

      Diky za Vase rady!!!!

PP                tt
P   P             tt