Mail robot pod Windows 95

cibulka at kovopetrol.cz cibulka at kovopetrol.cz
Tue Sep 16 07:16:52 CEST 1997

> On Mon, 15 Sep 1997 08:28:27 GMT, jezek at ure.cas.cz (Miroslav Jezek)
> wrote:
> ..PMAIL...
> Zda se ze to asi bude stacit. Oproti starsim verzim tam pribyla
> spousta moznosti. Pokud si toho nekdo nevsiml, doporucuji k
> prozkoumani.
>
> Ma nekdo prakticke zkusenosti s takovymto resenim automatu, ktery
> prijme postu, preda ji jinemu programu ten s ni neco provede a vrati
> zpet odpoved?

Jo,
mam na Pegasus pripojeno par programku, problem je, ze
role bezi krasne za sebou a nelze to pribrzdit (synchronizovat,
nebo nejlepe spustit program a pokracovat po jeho ukonceni).
Takze takova vec jako napr. pri urcitem subj.:
  1. uloz mail
  2. spust program, ktery s nim neco udela
  3. odesli vysledny file
funguje pouze tehdy, kdyz je v (soucasne) prijate poste pouze
jeden mail, ktery se tak zpracovava, nebo pokud je mezi nimi
spousta jinych.

Hodne by pomohlo alespon prihodit do akci  nejaky delay..
(ale to uz zcela jiste patri nekam jinam, tak koncim)

Ale jeste neco:  nezjistoval jsem, jestli za to muze MultiPOP, nebo
spousteni programu pres rules, ale PMAIL postupne zabira vice a vice
pameti, a az vsechnu sezere, tak.......

>Jak je to s nekolikanasobnym spustenim PMAilu? Preda
> druha instance korektne dopis do fronty te prve?

Pokud mate "jednouzivatelskou" instalaci, tak jej vicekrat nepustite.
Pri "sitove" instalaci mam pocit ze jde pustit vicekrat pro ruzne
uzivatele (ale nevim to tak jiste - ozkousim to). Pri instalaci pro
vice uzivatelu na jednom PC nevim, ale rekl bych, ze to nejde.
Staci to skusit..

Mrzi me spise divne chovani, kdyz se spusti sitove ze dvou masin
a jednim jmenem. (neumi to varovat, hned to hlasi chyby)

> Co dialup. Nejsou pod W95 (jako skoro vzdy) nejake speky ktere
> komplikuji aut. vytoceni, predani posty a zaveseni?

Nevim, nemam, mam se rad....

Na NT to beha dobre, fajn je moznost nastaveni portu pro POP.
Mam to nastaveny pres proxy a mapovany link na svuj ucet
(nechci, aby to tahalo proxy, saham na nej i z domova) a i tady
to beha OK.
JInak jsem to ted ubehal bez problemu s vytacedlem od NN2
na WfW a tam to taky beha -vytoci si pri stahovani a zavesi to pri
ukonceni PMAILu, nebo na necinnost na lince.

Takze strucne: PMAIL se  neco podobneho pouzit da, ale je tam
docela dost omezeni. Pokud to budou 1,2 maily za den, tak budiz,
jinak radeji uvazujte o necem jinem.

S pozdravem JaCi

 Jaroslav Cibulka
 vedouci oddeleni informatiky  Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:kovopetrol at plz.pvtnet.cz  mailto:cibulka at plz.pvtnet.cz
 tel. 019/7223472    0602/348191
Jedna-li se o dulezity mail (mimo konferenci),
uvedte prosim to podstatne na zacatek
Zpravy urcene primo me jsou presmerovavany na SMS.