Nizka rychlost modemu Microcom 33.6P

Michal Strauch strauch at ostrava.czcom.cz
Mon Sep 22 21:51:02 CEST 1997

Je to zvlastni mnelo by to byt naopak. V seriovem by to mnelo byt pomalejsi
nez v paralelnim modu. Jedna s moznosti je zrusit PnP a nainstalovat
ovladace
z disket. WIN95 sice Microcomy zná ( seriove ) ale jeho ovladace, ktere
pouziva
budou asi starsiho data.

Klieger <kolacny at pce.czcom.cz> pí¹e v èlánku
<01bcc78b$42e95220$1d88d4c2 at default>?