Nizka rychlost modemu Microcom 33.6P

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Tue Sep 23 10:18:14 CEST 1997

On Mon, 22 Sep 1997, Klieger wrote:

> Novy modem 33.6p pracuje pomaleji, v paralernim modu, nez
> v seriovem.Pritom mi ho instaloval  technik prodejce. Neneainstaloval ale
> zadne ovladace ktere jsou na instal.disketach, ( jejich instalace je
> popsana jako nevyhnutelna jak v ceskem tak anglickem manualu) ,ale spolehl
> se jenom na PnP.
> Win95 ale nemaji vestavene APT ovladace, ani ovladace pro paralleni modemy.
> (dle meho mineni)
> Nevi nekdo kde je chyba, a jak zrychlit modem?

Otazka zni jestli to lze zrychlit. Pokud mate na seriovem portu rychlost
115200 a modem udela rychlost 33600 (plus neco navic zkomprimuje), tak
tim ze se prepoji na paralelni port k zadnemu zvyseni rychlosti nedojde.

Jediny efekt to muze mit ve snizeni zateze procesoru PC, ale na Pentiu
to moc znat nebude. Prenos se tedy nezrychli - mozna se zrychli (trochu)
beh PC. Pokud se Vam zda ze to spis pomalejsi tak o kolik ?

Drobne rozdily budou spis subjektivni pocity - dramaticke zvyseni
rychlosti se nekonalo, spis se zda, ze se to vlece jeste vic.

|                             petrsi at jcu.cz                              |