Problem s aliasy u sendmail 8.8.5

ZDENEK RICKA ZRICKA at logis.cz
Wed Sep 24 16:37:51 CEST 1997

Dobry den,

mam problem s portaci sendmailu 8.8.5 na SGI O2 s Irix 6.3. Pro
instalaci jsem použil port pro Irix 6.2 . Preklad probehl bez
problemu a dorucovani e-mailu take.
Narazil jsem na problem s aliasy. Nelze vytvorit novou databazi,
sendmail tvrdi, ze uzivatele nejsou lokalni i kdyz jsou prokazatelne
v passswd.
V cem muze byt chyba, nebo co delam spatne ?

        Dekuji
|  Zdenek Ricka                                           |
|  LOGIS s.r.o,  U noveho sveta 286, 74401 Frenstat p.R   |
|                Czech Republic                           |
|  tel.:         +420 656 836611                          |
|  fax :         +420 656 836612                          |
|  E-mail:       zricka at logis.cz                          |