Problem s aliasy u sendmail 8.8.5

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Thu Sep 25 09:58:51 CEST 1997

              Dobry den

> mam problem s portaci sendmailu 8.8.5 na SGI O2 s Irix 6.3. Pro
> instalaci jsem použil port pro Irix 6.2 . Preklad probehl bez
> problemu a dorucovani e-mailu take.
> Narazil jsem na problem s aliasy. Nelze vytvorit novou databazi,
> sendmail tvrdi, ze uzivatele nejsou lokalni i kdyz jsou prokazatelne
> v passswd.

   Zkuste porovnat programy, parametry a zejmena flagy maileru v radcich M
v /etc/sendmail.cf v puvodnim a novem konfiguracnim souboru. Podivejte se,
zda mezi flagy lokalniho maileru je flag A

Mlocal .... F=..A..

Ale pokud nelze vytvorit databazi aliasu, zkuste zkontrolovat, zda je
v konfiguracnim souboru uvedeno jeji spravne umisteni. Zda jsou spravna
prava atd. Tim je asi potreba zacit.

                                                     S pozdravem