rychlost prenosu od ISP

computer at optimit.cz computer at optimit.cz
Fri Sep 26 12:42:31 CEST 1997

> Seriovy port ve FIFO rezimu prerusi ve dvou pripadech:
>
> a) ve FIFU je vice znaky nez je nastaveny prah (typicky to byva 8).
>
> b) ve FIFU je alespon jeden znak dele nez urcity cas (nevim z hlavy
>    jaky cas to je a manual mam az nekde na spodku hromady, ale melo
>    by to byt doba potrebna pro vyslani jednoho bytu [ne bitu] :- )
>    Ten cas nelze nastavit. Tato podminka nebyl zcela funkcni u UARTU
>    14550A a proto taky tenhle UART nelze pouzit ve FIFO modu ->
>    viz treba zdrojaky Linuxu.
>
>                 Michal Meloun

Diky moc za vysvetleni. Vrtalo by mi to hlavou jeste dlouho ;-)
Ale mam jeste malou poznamku: UART 14550A - neni to preklep?
Nema to byt 16450 nebo 16550? UART 16550 ma podle Linuxovych
zdroju chybu, odstranena je u 16550A. Ovsem chyba byla pouze u
prvnich vyrobenych serii - pravdepodobnost, ze padnete na
vadny kus, je minimalni. Proto jsem toto nevzpomenul uz drive.

S pozdravem Petr Bravenec
computer at optimit.cz