POP3 na Solarisu?

Alexandr Modry amod at mediasoft.cz
Tue Sep 30 10:03:15 CEST 1997

> Dobry den!
> Kolega ma problem s rozbehnutim sluzeb
> POP3 ci IMAP na  Solarisu, poradil jsem mu to co znam z Linuxu, ale
> nic mu to pry nepomohlo.
>
> Pouziva solaris /etc/services a daemona inetd?
> Je potreba hledat jeste neco jineho? Kde co?
>
> Dekuji za jakoukoli odpoved.
> 				Michal Kocer
>
> --
> Michal Kocer <kocer at ipex.cz>                         _OoO_
> http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_
>                                                       \ /
> [...]
Potrbujete program, ktery se jmenuje popper a prislusne zmeny v services a
inetd.conf. Nejlepsi bude, kdyz si stahnete cely package pro Solaris 2.x
treba z ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/OS/Solaris/FreePkg. Ten Vam udel vse
portrebne a spusti demona pro POP3 i IMAP4.

S pozdravem 	Alexandr Modry
		Mediasoft a.s.
		Sun Microsystems distributor