ISP: Pripojeni a problemy souvisejici

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Thu Apr 2 11:50:12 CEST 1998

>Proto se testy ISP delaji tak, ze se telefonuje a pocita se pomer
>uspesne/neuspene pripojeni. Nebo se k nim posadte a cely den se divejte,
>jak casto zustava alespon 1 modem volny (pokud ale neni jen treba spatne
>zkonfigurovany).

Mne slo v podstate o to, ze testy vyhodnoti stav v nejakem okamziku.
(No rekneme, ze serie testu muze ukazat i nejaky trend)
Navic si takovehle testy tezko bude delat jednotlivy uzivatel
a v dobe, o ktere mluvim snad ani zadne vysledky zverejneny nebyly.

Misto toho jsem se zajimal, jestli maji nejakou firemni strategii,
kde by meli jasno, pri jake zatezi se rozhoduji, respektive zavazuji
rozsirit pripojne linky nebo jestli pockaji az budou mit dost penez
a uzivatele budou moc jecet. :-(

Ja ani nevim, jestli se kterykoli ISP bude ochoten o tomhle bavit.
Nemel jsem a nemam cas to zkouset a uprimne receno me to tolik nepali.
Mel jsem jen pocit, ze by i zpusob reakce na zminovanou otazku
mohl o necem vypovidat, ale mozna jsem jen prilis naivni.

Martin Postulka