Nepresnosti a opomenuti na Lupe

Marek Antos antos at lupa.cz
Fri Apr 3 23:03:53 CEST 1998

Dobry den,

predem bych se Vam rad omluvil, ze Vam neodpovidam kazdemu osobne, ale
takto hromadne, rekneme dokonce masove. Mnohem radsi bych napsal kazdemu
zvlast, ale udalosti kolem startu Lupy mi berou veskery cas, takze bych to
nezvladl. Zaroven bych Vam rad podekoval za upozorneni na chyby a
nepresnosti - je zrejme, ze udrzovat podobny seznam neni uplne trivialni a
cim vice lidi a firem bude spolupracovat, tim lepe.

Vasich pripominek a zadosti o upravu/pridani bylo opravdu hodne, vsechny
bych je mel zvladnout vyridit v pondeli. Dovolim si Vam ale odpovedet na
tri zakladni okruhy, kterych se tykala drtiva vetsina Vasich dopisu.

1. PVT a jeho uzly

V tomto pripade se stala _velmi_ neprijemna chyba. Na serveru PVT jsou dva
seznamy - jeden obsahuje vzdy mesto a telefoni cislo na modemy, druhy
kontaktni adresy pro jednotliva mesta. Protoze jsem potreboval prave ty
kontakty, duverive jsem to opsal z toho druheho z nich - a ten obsahuje i
radu mest, ve kterych ve skutecnosti uzel neni (vetsinou zatim, ale proste
neni, a proto na Lupe nemaji co delat). Sami zastupci PVT z toho nejsou
nadseni. Nejhorsi na veci je, ze se to tyka asi 20 mest, coz nepochybne
take zpusobilo Vasi bourlivou reakci.

2. IBM a jeji subprovideri

Zatimco u ostatnich primarnich poskytovatelu jsem se vzdy snazil uvadet i
jejich subprovidery v jednotlivych mestech, v pripade IBM jsem si trosku
ulehcil situaci - no, ulehcil, ja proste ten seznam nenasel. Diky panu
Trtikovi z Inextu, ktery se ozval jako prvni a obratem ruky mi poslal i
URL, bych mel i tyto firmy doplnit v pondeli. Alespon predpokladam, ze
rada z Vas, ktere jsem neuvedl, je prave z tohoto tabora.

3. Subprovideri CzechNetu a jejich ceny

U vsech subprovideru Luko CzechNet, jsem ponechal cenik v te podobe, jak
je ten na www.czn.cz. Jak se ale ukazalo, ten plni jen ulohu maximalniho
ceniku - jednotlive firmy v jednotlivych mestech vsak casto maji ceny
mnohem nizsi. I to budu, ac nerad, protoze je to hrozna piplacka :-),
upravit.

Mimo tyto tri hlavni problemy se jeste asi dvakrat objevil poukaz na firmu
CZCOM - ano, je pravda, ze si urcite zaslouzi byt uvedeni. Problem byl v
jejich pripade v tom, ze se vubec neozvali na nabidku ucasti v testech,
navic v obdobi koupe site od Moposu byla situace trochu neprehledna, a ja
na ne pak docela obycejne zapomnel. Protoze jsem ten seznam neopisoval ze
zadneho z existujicich, ale vyrabel ho na zelene louce, uz jsem na to
neprisel. I CZCOM pridam v pondeli, nepochybne si ucast zaslouzi, stejne
jako vsechny firmy, ktere zde Internet poskytuji.

Jeste jednou Vam dekuji za Vase maily, ktere nam pomahaji udrzovat Lupu v
co nejlepsim stavu. Rikam sice, ze v pondeli bych mel vse opravit, ale
radeji mi dejte cas do stredy. :-) Pokud to i potom bude beze zmeny,
kricte o to vic, protoze se muze stat, ze prave na tu Vasi pripominku
zapomenu, muj mailbox ted je v silenem stavu.

Zdravi,

Marek Antos					     Internet Info
marek at antos.cz				             antos at lupa.cz