IE 4.0 problem s AktiveX

Hanus Adler had at pdas.cz
Thu Apr 9 18:26:41 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998 00:46:57 +0200, Pavel Kodytek <kodytek at brno.comp.cz> wrote:
>Vazeni
>nekde v nastaveni IE 4.01 CZ jsem neco odskrtnul co jsem nemel a pri
>nacitani stranek se mi obcas objevi sprava, ze neni povoleno spoustet
>objekty AktiveX a ze se stranka asi nezobrazi spravne. To se pak nekdy stava
>a ja nemuzu prijit na to, kde mam co odskrtnout, aby se mi toto jiz
>nestavalo. Muze mi nekdo z vas poradit?
>Dale pak bych chtel zjistit, cim mam prehravat video *.viv stazene z
>Internetu.
>Predem vsem dekuji za odpoved.
>                            Pavel Kodytek
>
>kodytek at brno.comp.cz onli czech language

Dobry den,

udelal jste dobre -- rozhodne si stahovani ActiveX nepovolujte. ActiveX
jsou programy, ktere maji plny pristup ke vsem zdrojum na Vasem
pocitaci. Mohou tedy napriklad smazat harddisk, nainstalovat viry, krast
informace a na pozadi je odesilat nekam na Internet a pod.

ActiveX je jedna z nejnebezpecnejsich veci, kterou Microsoft kdy
vyrobil, a ze v tom ma praxi.

S pozdravem,

Hanus Adler

p.s. pise se "only", nikoli "onli".
--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.