CESNET a peering

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Thu Apr 9 20:44:31 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998, Michal Krsek wrote:

> Obavam se, ze tyto informace nejsou verejne.

Mohu vedet proc? Mohla by to byt docela zajimava reklamni informace.
( samozrejme pouze v pripade, ze by to nemelo opacny vliv :-)))). Dobre
vim, zeho jsou ISP schopni - z prvni ruky.)

> Vy (PVTnet) take tyto informace neposkytujete ... Nebo ano ?

Zajimava strategie: "On to neuverejnuje nikdo tak to nebudeme
take uverejnovat."

No ale kdyz uz jsme u toho. Existuje nejaky provider, ktery takoveto
informace poskytuje?

Jarda Klaus