CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Apr 10 09:40:05 CEST 1998

> pravdepodobne nejsou.

> Prominte, ale neni se koho zeptat.
> Oficialni informace vyse zminene pochazeji od CESNETu
> a je v kompetenci CESNETu (dokonce povinnosti
> podle pravidel NIX.CZ) starat se o jejich aktualizaci.

Neni koho se zeptat ? Pokud se nepletu, tak v tom seznamu je nekolik e-mailu
na lidi, kteri to maji na triku ...
Ted, kdyz na to koukam, ty informace nejsou zcela spravne. V kazdem pripade,
kdybyste se zeptal na kontaktni adrese, dostal byste velice zahy odpoved.
Pokud myslite pravidla na www.nix.cz, tak tam o aktualizaci neni vubec nic
... Je tam cosi o oznameni ...
V kazdem pripade to dame do poradku a za zmateni se omlouvame.

> k tomu rekl.

> take tyto informace
>
> Samozrejme, ze POSKYTUJEME!
> Bohuzel nejsou nyni dostupne nekde na webu, ale jejich
> organizace a ucesani je pripravovano a i vy se budete
> moci podivat. Nechceme tajit pred nasimi zakazniky
> jaky zpusobem jsou jim sluzby poskytovany.

Hezka deklarace ... Ja za sebe muzu rict, ze nemam pravomoc podobne hlasky
roztrubovat do sveta.

> Pokud mate zajem o graf vytizeni peeringove linky
> pvt.net, mohu Vam jej poslat, nemusime nic tajit.
>
> Proc u CESNETu jsou to informace neverejne ?

Protoze nebylo rozhodnuto, ze budou verejne. Jak jednoduche. Paklize budou k
mani statistiky ostatnich provideru, urcite se nad tim zamyslime. Zatim se
nehodlame stat otloukankem.

> ktera zapricini, ze
>
> Takze je nyni linka asi pretizena, pokud se planuje jeji upgrate ?

:-)
Prosim nevkladejte mi do ust, co jsem nerekl. Zatim snad jen toto:
Zmena pripojeni do NIX.CZ bude provazena dalsimi opatrenimi, ktere celkove
zlepsi dostupnost CESNETu a vice zpruhledni datove toky v Ceskem Internetu

Nicmene neni to otazka tydnu, ale spise mesicu.

							Michal